وزیر صمت: خودرو های کف پارکینگ تا 2 ماه آینده عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سید رضا فاطمی امین با بیان اینکه از هفته آینده روزانه 700 دستگاه خودرو بیشتر در کشور فراوری خواهد شد، از عرضه خودرو های کف پارکینگ خودروسازان تا 2 ماه آینده اطلاع داد.وزیر صمت: خودرو های کف پارکینگ تا 2 ماه آینده عرضه می گردد

وزیر صمت: خودرو های کف پارکینگ تا 2 ماه آینده عرضه می گردد

به گزارش گروه مالی وبلاگ کاتالوگ به نقل از خانه ملت، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از هفته آینده تیراژ فراوری خودروسازان افزایش می یابد، گفت: از هفته آینده روزانه 700 دستگاه خودرو بیشتر در کشور فراوری خواهد شد؛ ایران خودرو 500 دستگاه و سایپا 200 دستگاه روزانه بیشتر فراوری می نمایند.

وی درباره خبر هایی مبنی بر اینکه عرضه خودرو به وسیله خودروسازان طی هفته های اخیر کاهش یافته است، شرح داد: از هفته آینده علاوه بر اینکه تیراژ فراوری خودروسازان رشد می یابد، عرضه خودرو هایی که به علت نبود قطعه در کف پارکینگ خودروسازان وجود دارند نیز شروع می گردد.

وزیر صمت مبنی بر اینکه چه زمانی خودرو های کف پارکینگ خودروسازان صفر می گردد؟ شرح داد: هرچند وجود خودرو در کف پارکینگ خودروسازان به اندازه 15 روز فراوری معقول است، اما در حال حاضر این تعداد بیش از حد شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: تا 2 ماه آینده انباشت غیرمتعارف خودرو های کف پارکینگ برطرف می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر صمت: خودرو های کف پارکینگ تا 2 ماه آینده عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: خودرو های کف پارکینگ تا 2 ماه آینده عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید