پیغام اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز شهید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز شهید یک پیغام در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

پیغام اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز شهید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ، وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) پیامی به توضیح زیر منتشر کرد:

بسم الرب الشهدا والصدیقین

همیشه غبطه خورده ام به حال رفیقانی که جهادشان پیش خداوند مقبول افتاد و اکنون در قهقهه مستانه شان نزد خداوند روزی میخورند، در حالی که راضی هستند و خداوند نیز از آن ها راضی است.

امید است این کمترین و همکاران عزیز من در راستا خدمت به ملت شریف ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا نموده و شرمسار آنان و مردم شریف ایران نباشیم، که به قطع در این راستا پر تلاطم به دعای شما مردم بزرگ نیازمندیم.

در انتها، در روز شهید یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و دنیا اسلام به ویژه 40 شهید وزارت امور خارجه را که صادقانه در سنگر دیپلماسی به جهاد فی سبیل الله مبادرت ورزیدند و غریبانه به دور از وطن و خانواده به شهادت رسیدند گرامی می داریم.

در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و سال تازه قدردان خانواده های معظم همه شهیدان و بویژه شهدای وزارت امور خارجه هستم، عزیزانی که با صبر و بصیرت سختی ها را تحمل نموده و در تمام این سال ها با دعای خیرشان راهگشای راستا سخت پیش روی ما در جبهه دیپلماسی بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز شهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز شهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید