کادر پزشکی ایران امروز راهی بازی های داخل سالن ترکمنستان می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: امروز کادر پزشکی در قالب 9 پزشک و فیزیوتراپ برای حضور در بازی های داخل سالن امروز راهی عشق آباد ترکمنستان می گردد.

کادر پزشکی ایران امروز راهی بازی های داخل سالن ترکمنستان می گردد

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ، اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است تا با فراهم کردن امکانات و تسهیلات ویژه برای کاروان اعزامی، شرایط لازم را از نظر خدمات درمانی، پزشکی و فیزیوتراپی در دهکده بازی ها پیش از آغاز رقابت ها مهیا کنیم.

وی با بیان این که تمام ورزشکاران اعزامی به بازی های داخل سالن عشق آباد ترکمنستان در سلامت کامل بسر می برند، گفت : چون فرصت کافی برای تشکیل پرونده سلامت تمام ورزشکاران اعزامی به بازی های داخل سالن را نداشتیم، سعی کردیم تنها برای ورزشکاران رزمی و آنهایی که شانس زیادی برای مدل آوری دارند، پرونده سلامت تشکیل دهیم. البته تا به امروز هیچ مشکل خاصی از نظر آسیب دیدگی برای ورزشکاران اعزامی پیش نیامده است و تمام ورزشکاران در سلامت کامل راهی بازی های داخل سالن عشق آباد ترکمنستان می شوند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین درباره علت عدم حضور تغذیه و روانشناس در کادر پزشکی اعزامی به بازی های داخل سالن ترکمنستان، اظهار کرد: سهمیه پزشکان اعزامی به این بازی ها از سوی کمیته ملی المپیک تعیین شده و ما دخل و تصرفی مبنی بر این که چه پزشکانی به این تورنمنت اعزام شوند، نداشتیم. کمیته ملی المپیک از ما درخواست پزشک و فیزیوتراپ کرد و ما نیز اسامی را برحسب سهمیه ای که کمیته ملی المپیک در نظر گرفته بود، در اختیار آنها گذاشتیم. البته سعی ما بر این است تا برای بازی های آسیایی اندونزی این موضوع را حل کنیم و حتما یک روانشناس و تغذیه نیز در کنار تیم اعزامی باشد.

نوروزی در پایان در خصوص شرایط کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و این که چه زمانی کلینیک راه اندازی خواهد شد، اضافه کرد: متاسفانه هنوز درباره مکان تاسیس این کلینیک با وزارت ورزش و جوانان به جمع بندی نهایی نرسیده آیم و به دنبال فضای مناسب برای راه اندازی این کلینیک هستیم. امیدوارم تا پایان سال بتوانیم مقدمات لازم را برای راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کادر پزشکی ایران امروز راهی بازی های داخل سالن ترکمنستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر پزشکی ایران امروز راهی بازی های داخل سالن ترکمنستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید