2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران آنلاین:رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به این که 2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورد، اضافه کرد: نباید در حوزه حمل و نقل هزینه زائد داشته باشیم.

2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورد

تبصره 18 لایحه بودجه شهرداری می گوید: برای ترغیب بخش خصوصی و تعاونی به سرمایه گذاری در تأسیس، تجهیز و توسعه سامانه های حمل و نقل دوچرخه محور از محل ردیف های اعتباری با عنوان یاری فنی و اعتباری پرداخت ما به التفاوت تسهیلات بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و دوچرخه تا سقف 10 میلیارد ریال با عنوان احداث و تجهیز معابر ویژه دوچرخه در سطح شهر تهران اقدام نمایند.

به همین دلیل آرش حسینی میلانی پیشنهاد کرد این بند به لایحه شهرداری بازگردد. در لایحه شهرداری از ردیف اول 20 میلیارد ریال و از محل ردیف دوم 100 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود.

نهایتاً اعضا شورای شهر تهران با 14 رأی موافق این پیشنهاد را به تصویب رساندند و به این ترتیب بودجه دوچرخه سواری در شهر تهران افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه محمد علیخانی در جریان آنالیز این پیشنهاد با بیان این که چقدر دوچرخه در شهر تهران کارآمد است و 2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورد و زیر آفتاب و باران در حال از بین رفتن است، اضافه کرد: باید در حوزه حمل و نقل از هزینه های زائد جلوگیری کنیم و به سمت خرید اتوبوس های برقی برویم.

احمد مسجدجامعی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در موافقت با پیشنهاد میلانی توضیح داد: این پیشنهاد در جهت رویکرد انسان محور مدیریت شهری و توسعه دوچرخه سواری بوده است که درخواست کمیسیون فرهنگی نیز همین بود.

او تاکید نمود: توسعه دوچرخه سواری در راستای رفاه انسان محور است و به عنوان یک سیاست خوب باید حمایت گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید