استارتاپ

پرواز آزمایشی متفاوت ترین هواپیمای مسافربری دنیا ، عکس

شکل کلی هواپیماهای جت مسافربری برای چندین دهه تغییر خاصی نکرده است اما یکی از شکل های جدیدی که سال ها است برای این هواپیماها مدنظر بوده به فراوری نزدیک تر شده است.

14 فروردین 1403

غمگین ترین روز زندگی ربات انسان نمای آمکا، وقتی فهمید نمی تواند عاشق گردد!

ویدئوی جدیدی که از ربات آمکا منتشر شده، این ربات را در حالی نشان می دهد که می گوید از تجربه نکردن عشق واقعی ناراحت است.

16 فروردین 1402

هموار کردن راه موفقیت با 7 قانون طلایی

اگر 16 ساعت در روز کار می کنید، برای خانواده تان وقت نمی گذارید و یادتان نیست آخرین بار کی به تعطیلات رفتید، آیا واقعاً پیروز هستید؟

1 تیر 1401

این میلیاردر عجیب و غریب ژاپنی، مایوس از یافتن عشق انسانی، یک شرکت فراوری ربات های اجتماعی، احساسی را خریده تا قلبش را التیام دهد!

تقریباً دو سال قبل از اینکه یوساکو مائزاوا، غول صنعت مد ژاپن، سفر توریستی اخیر خود را به ایستگاه فضایی بین المللی شروع کند، به خاطر جستجوی جهانی برای یافتن شریک زندگی برای رفتن به ماه، تیتر خبر های جهانی شد.

15 خرداد 1401

حذف واردات سلول های بنیادی با توافقنامه نسیم سلامت پاسارگاد

طی توافقنامه نسیم سلامت پاسارگاد و پردیس ژن، واردات سلول های بنیادی حذف خواهد شد.

19 آذر 1399

خبرنگاران فضای مجازی؛ نقطه اتصال معلم و دانش آموز

تهران- خبرنگاران- شناسایی استارتاپ های فعال در حوزه فراوری محتوا و زیرساخت های فضای مجازی از یک سال قبل در سازمان فناوری اطلاعات ایران شروع شد، استارتاپ هایی که اکنون با دریافت مجوز از آموزش و پرورش بستر آموزش از راه دور را فراهم نموده اند.

24 فروردین 1399

مونسان در مراسم افتتاحیه چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری: رویدادهای بین المللی گردشگری انرژی مضاعفی به صنعت توریسم ایران تزریق کرده است

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: تحرک و پویایی حاصل از برگزاری رویدادهای ارزنده بین المللی با موضوع گردشگری انرژی مضاعفی به کالبد صنعت توریسم ایران تزریق کرده است.

28 شهریور 1398

8 نکته کلیدی برای فروش پیروز در اولین فروش

به طور کلی، مهارت فروش یک توانایی اکتسابی است. اهمیت فروش اول بسیار بالاست به طوریکه ممکن است آینده یک کسب و کار را رقم بزند. بنابراین آشنایی با اصول موفقیت در اولین فروش اهمیت بالایی دارد.

4 شهریور 1398

حمایت وزارت ارتباطات از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: 4 حوزه کلی برای حمایت از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت هدف گذاری شده که موضوع تبلیغات، حمایت های فنی و خدماتی را در برمی گیرد و استفاده از وجوه اداره شده و ضریب حمایتی از حمایت های وزارتخانه است. ...

1 شهریور 1398

راه موفقیت برای بانوان البرزی هموار می گردد

زهرا اشرف زاده- البرز- خبرنگار:این روزها رویدادها و همایش های مختلفی در حوزه زنان برگزار می گردد که اهداف مختلفی مانند پررنگ کردن نقش اجتماعی و بالا بردن اعتماد به نفس بانوان را به عهده دارند.

17 مرداد 1398