تخم مرغ گرد با قیمت چندهزار دلاری در یک سوپرمارکت پیدا شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در هر یک میلیارد تخم مرغ، یک تخم مرغ کاملا گرد و کروی یافت می گردد و به تازگی این نوع تخم مرغ در سوپرمارکتی در ملبورن استرالیا پیدا شده که روی آن هزاران دلار قیمت گذاشته اند.

تخم مرغ گرد با قیمت چندهزار دلاری در یک سوپرمارکت پیدا شد

به گزارش خبرآنلاین، اقلام بسیاری در اطراف مان وجود دارد که ارزش پولی بالایی دارند. مثلا، یک خودرو به علت قطعات و کاربرد مکانیکی اش، با ارزش است. یا یک قطعه زیبای هنری که خلاقیت نهفته در آن، آن اثر را ارزشمند می نماید.

اما بعضی اقلام کوچکترین مهارت یا خلاقیتی در آن ها دیده نمی گردد، اما با قیمت هایی گزاف فروخته می شوند. یکی از این موارد تخم مرغی است که به جای بیضوی بودن، کاملا کروی است.

اخیرا فروشنده ای که صاحب سوپرمارکتی در ملبورن است، موقع باز کردن کارتن های تخم مرغ، یک تخم مرغ کاملا گرد در میان آن ها پیدا کرد. بنابر آمار، از هر یک میلیارد تخم مرغ، یک تخم مرغ کاملا گرد دیده می گردد.

تخم مرغ گرد قبلی که چند سال پیش پیدا شده بود، با قیمت بیش از 1400 دلار به فروش رفته بود. البته مردم عادی نمی دانند با یک تخم مرغ گرد چه باید کرد و اینکه اصلا می توان آن را نگهداشت. این کاری است که موزه های خاص نگهداری از تخم پرندگان وحشی انجام می دهند.

گران ترین تخم پرنده، به فیل مرغ، پرنده ای که بین قرون 17 و 18 به علتی نامعلوم منقرض شده است تعلق دارد. این تخم سال 2013 در یک حراجی با قیمت 66 هزار و 675 پوند فروخته شد. این تخم 800 ساله و 200 برابر بزرگتر تخم مرغ بود.

صاحب این سوپرمارکت میخواهد، این تخم مرغ را بیش از هزار دلار به متقاضی آن بفروشد.

منبع: فرارو

به "تخم مرغ گرد با قیمت چندهزار دلاری در یک سوپرمارکت پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخم مرغ گرد با قیمت چندهزار دلاری در یک سوپرمارکت پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید