خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، یکی از ایرلاین های با سابقه و به نام ایـران، ایران ایر است و شما به راحتی می توانید خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران را انجام دهید. خبرنگاران یکی از بزرگترین سامانه های رزرو پرواز است که پروازهای تمامی ایرلاین ها را به مقاصد مختلف برای فروش می گذارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ایران ایر را دارید به راحتی در خبرنگاران می توانید با انتخاب ایرلاین ایران ایر این کار را انجام دهید. در این مقاله خبرنگاران به معرفی بلیط ایران ایر، بلیط هواپیما مقرون به صرفه ایران ایر، مقاصد داخلی بلیط هواپیما و مقاصد خارجی بلیط می پردازد.

خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران

ایرلاین ایران ایر - خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ

خوب است برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ این ایرلاین را بشناسید. این ایرلاین یکی از قدیمی ترین ایرلاین های ایران است و نام قبلی آن هما بوده است و تعدادی این ایرلاین را هنوز به نام هما می شناسند. هما اختصار کلمه هواپیمایی ملی ایران بوده است و لوگوی این ایرلاین نشان دهنده پرنده هما نیست. جالب است بدانید که لوگوی این ایرلاین را از روی سرستون های هخامنشی انتخاب نموده اند. این ایرلاین در سال 1340 در ایران کار خود را شروع کرد. امروز حدود به بیش از 30 کشور پرواز خارجی دارد و بیشترین پرواز را هم در بین سفرهای داخلی ایران دارد. سه کلاس پروازی برای مسافرهای ایرلاین ایران ایر ارائه می گردد.

همان طور که می دانید سه کلاس پروازی اکونومی، بیزنیسی و فرست کلاس موجود است که از کم ترین خدمات به بیشترین خدمات است. خدمات کلاس پروازی ایرلاین ایران ایر با نام پرواز J و C ایران به ترتیب بیزینسی و فرست کلاس است. همیشه نوع ایرلاین و خدمات آن برای مسافرها مورد اهمیت بوده است.

نوع هواپیما های ایرلاین ایران ایر

همان طور که ذکر شد خدمات هر ایرلاینی برای مسافرها بسیار مهم است. در ایرلاین ایران از انواع هواپیماها مختلف استفاده می گردد و به روز بودن سیستم هواپیمایی ایرلاین ایران ایر بسیار مورد اهمیت است. در این ایرلاین از هواپیما دانل مک داگلاس، انواع بویینگ ها مانند 707، 737، 747، و ایرباس 321 و 320 استفاده می نمایند. معمولا برای سفرهای خارجی خود از ایرباس 321 و 320 استفاده می نماید. نوع هواپیما به روز بودن برای مسافرها اهمیت دارد.

جدا آن تعدادی از هواپیماها برای سطح کلاس پروازی اکونومی طراحی شده است و تعدادی هم برای کلاس های بیزینسی و فرست کلاس است که در سطح کلاس پروازی اکونومی خطوط بین صندلی کم است و صندلی قابلیت به تخت شدن را ندارند. برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ نوع هواپیما را بروی بلیط درج شده است و شما در هنگام سرچ برای بلیط و تقویم پروازی نوع هواپیما را بروی بلیط خود مشاهده می کنید.

بلیط هواپیما ایرلاین ایر

بلیط هواپیما ایرلاین ایران ایر در دو نوع سیستمی و چارتری وجود دارد. همان طور که می دانید در پرواز های چارتری شما بلیط تان قابل برگشت و استرداد نیست و چنانچه پروازتان کنسل کنید وجهی به شما تعلق نمی گیرد. در بلیط پرواز سیستمی به خاطر داشته باشید که بهای بلیط کودک و نوزاد از بزرگسال کم تر است. کودک ها در رنج سنی دو الی 12 سال هستند و بلیط هواپیما ایرلاین ایران ایر در دو نوع سیستمی و چارتری عرضه می گردد.

در ایران ایران هم سه نوع کلاس پروازی اکونومی ، بیزینسی و فرست کلاس موجود است. پرواز اکونومی کم ترین خدمات را دارد، صندلی ها آن به هیچ عنوان به تخت تبدیل نمی گردد و معمولا هواپیماهای کوچکی برای مسافرت های داخلی و پروازهای کوتاه مدت استفاده می گردد. برای کلاس پروازی بیزینسی و فرست کلاس هواپیماهای بزرگتری استفاده می گردد و صندلی ها به صورت جداگانه طراحی شده اند و پروازهای بلند مدت برای راحتی مسافرها معمولا سطح کلاس پروازی بیزینسی و فرست کلاس است. بلیط های هواپیما ایرلاین ایران در سه کلاس پروازی ارائه می گردد. در هنگام خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ به گزینه های چارتری و سیسستمی و کلاس پروازی توجه کنید.

پذیرایی ایرلاین ایران ایر - خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ

ایرلاین ایران بزرگترین کترینگ پذیرایی را دارد که روزانه 32000 هزار وعده غذایی را به مسافرهای خود عرضه می نماید که شامل نوشیدنی، میان وعده و وعده غذایی کامل است. اگر پرواز بیزینسی و فرست کلاس را در ایرلاین ایران داشته باشید چنانچه پرواز شما بیش از دو ساعت باشید یک وعده غذایی نهار و شام و صبحانه ارائه می گردد. تنوع غذایی و نوشیدنی هم در نظر گرفته می گردد و در این نوع پروازها دو نوع غذا و دو الی سه نوشیدنی برای پذیرایی ارائه می گردد. برای پروازهای کم تر از یک ساعت در کل فقط پذیرایی میان وعده و نوشیدنی ارائه می گردد.

در پروازهای بیزینسی و فرست کلاس از ظروف چینی با طرح لوگوی ایران را از مسافرها پذیرایی می نمایند که در فراوری نکردن ظروف پلاستیکی و حفظ محیط زیست اهمیت فراوان دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ به کلاس پروازی خود توجه کنید و براساس کلاس پروازی شما خدمات پذیرایی دریافت می کنید.

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما ایرلاین ایر

معمولا این سوال بسیاری از کاربرها است که مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما ایرلاین ایر کدام است؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما ایرلاین ایران ایر بسته به کلاس پروازی و نوع بلیط است. همان طور که می دانید دو نوع بلیط سیستمی و چارتری وجود دارد که بلیط های چارتری در کل از بلیط های سیستمی مقرون به صرفه تر هستند، کلاس پروازی اکونومی هم مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما به شمار می رود. پس به خاطر بسپارید که مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما ایرلاین ایران ایر بلیط چارتری با نوع کلاس پروازی اکونومی است.

البته پروازهای لحظه آخری در هر ایرلاینی وجود دارد و هنگامی نزدیک به زمان پرواز مورد نظر است صندلی هایی که تا کنون فروش نرفته اند به عنوان پرواز لحظه آخری در سامانه های فروش بارگذاری می شوند و شما می توانید با خرید بلیط پرواز لحظه آخری مقرون به صرفه ترین بلیط لحظه آخری را از ایران ایران ایر تهیه کنید. برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ اگر مقرون به صرفه بودن الویت شما است به گزینه های چارتری، کلاس پروازی اکونومی و پرواز لحظه آخری را توجه داشته باشید و هنگام سرچ بلیط هواپیما ایران ایر این گزینه ها را در وب سایت وبلاگ کاتالوگ تیک بزنید تا مقرون به صرفه ترین بلیط را تهیه کنید.

مقاصد داخلی بلیط هواپیما ایران ایر

ایران ایر یکی از قدیمی ترین ایرلاین های ایران است که مقاصد داخلی بلیط هواپیما ایران ایر گسترده است و از تهران به بیشتر شهرهای ایران پرواز دارد بلکه خطوط پروازی دیگر های شهرهای ایران را هم پوشش می دهد و به مقصد مشهد اهواز، اصفهان به بندر عباس، کیش به اصفهان و ده ها مورد دیگر پرواز دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ دارید در فهرست زیر می توانید پروازهای ایـران ایـر را در شهرهای مختلف ایـران مشاهده کنید.

مقاصد خارجی بلیط هواپیما ایران ایر

ایرلاین ایران به بیش از 25 مقصد خارجی پرواز دارد که به شهرهای مختلف اروپایی و آسیایی روزانه پرواز دارد. مقاصد خارجی بلیط هواپیما ایران ایر در کشورهای اروپایی و آسیایی است. این ایرلاین به مقصد های مسکو، انکارا، کوالامپور، استانبول، رم، کلن، وین، هامبورگ، پاریس، آمستردام ، لندن، گوتنبرگ، استکهلم ، دبی، دوحه، کراچی، پکن، تاشکند، دوحه، کویت، نجف، بیروت، دمشق از تهران پرواز مستقیم دارد. در جدول زیر پروازهای مقاصد خارجی ایرلاین ایران ایر را مشاهده می کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ را دارید، در فهرست زیر پروازهای ایـران ایـر به مقاصد خارجی مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما ایرلاین ایر از وبلاگ کاتالوگ

برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ کافی است وارد وب سایت الـی گـشت شوید. گزینه هـواپیما را انتخاب کنید و برای سرچ از قسمت راست صفحه وب ایرلاین ایران ایر را تیک بزنید سپس مبدا و مقصد خود و روز پرواز خود را معین کنید و چنانچه پرواز برای مقصد مورد نظر باشد فهرست جدول پروازی برای شما نمایش داده می گردد. در هنگام خرید به نوع بلیط سیستمی و چارتری توجه کنید و می دانید گزینه کلاس پروازی خود را انتخاب کنید. به خاطر بسپارید برای سفرهای داخلی ایرلاین ایران بیشتر پروازهای اکونومی و بیزینسی را دارد. برای مقصد های داخلی و مقاصد خارجی را می توانید این ایرلاین که یکی از قدیمی ترین ایرلاین های ایران است را انتخاب کنید.

استرداد بلیط ایرلاین ایران ایر

تنها بلیط های سیستمی امکان کنسل کردن و استرداد بلیط را دارند. در سامانه وبلاگ کاتالوگ شما می توانید روی گزینه کنسلی بزنید و پس از محاسبه جریمه کنسلی باقی وجه به شما برگردانده می گردد. جریمه کنسلی در فصل های شلوغ سفری و های سیزن فرق دارد و این مورد را به خاطر بسپارید. معمولا سه روز مانده به پرواز 10 الی 20 درصد و تاریخ ساعت قبل از پرواز 60 درصد و یک ساعت قبل از پرواز 80 درصد است. پس از جریمه کنسلی باقی وجه به حساب شما واریز می گردد. در خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ اگر برایتان نوع سیستمی اهمیت دارد می توانید به راحتی آیکون آن را در صفحه وب تیم بزنید و تنها بلیط های سیستمی را بخرید.

سخن آخر درباره خرید بلیط هواپیما ایران ایر از وبلاگ کاتالوگ

در وب سایت وبلاگ کاتالوگ به روزترین جدول پروازی ارائه می گردد و در هنگام خـرید بلیـط سفر هوایی اگر سوالی برایتان پیش آمد می توانید با تیم پشتبانی الـی گشـت ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشورت بگرید. تیم پشتبان وبلاگ کاتالوگ همه روز آماده پاسخگویی به مسافرهای محترم است.

منبع: الی گشت

به "خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید