دومین شکست تیم ملی ایران رقم خورد، باخت به عراق در ثانیه های آخر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تیم ملی فوتبال ایران که در سه ملاقات گذشته خود صاحب دو پیروزی و یک شکست شده بود، از ساعت 17:30 دقیقه امروز پنجشنبه در شهر امان اردن به مصاف تیم ملی عراق رفت که این ملاقات با نتیجه یک بر 2 به سود عراق به انتها رسید. مهند علی (11) و علا عباس عبدالنبی(92) برای عراق گل زد و احمد نوراللهی(25) برای ایران گل زد.

دومین شکست تیم ملی ایران رقم خورد، باخت به عراق در ثانیه های آخر

تیم ملی ایران در این ملاقات با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی(53 محمد نادری)، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، محمد محبی، مهدی طارمی(62 وحید امیری) و سردار آزمون(90 کاوه رضایی) به میدان رفته است.

دقیقه 3: عراقی ها که بازی را تهاجمی آغاز نموده بودند و از حمایت تماشاگران پرتعداد خود برخوردار بودند چند حمله را روی دروازه ایران طراحی کردند که صاحب یک ضربه کرنر هم شدند اما نتوانستند دروازه بیرانوند را تهدید نمایند.

دقیقه 5: خطای محمد محبی روی بایکن عراق یک ضربه ایستگاهی را نصیب این تیم کرد که ارسال بلند بشار رسن در موقعیت آفساید به بازیکن این تیم رسید و ثمری برای تیم میزبان نداشت.

دقیقه 8 : مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه روی صفا هادی مرتکب خطا شد که داور با تاخیر در سوت خود دمید تا عراقی ها صاحب یک موقعیت خوب برای زدن یک ضربه ایستگاهی شوند. این ضربه را عدنان زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: بشار رسن توپی را از جناح راست محوطه جریمه روی دروازه ایران ارسال کرد که ضربه اول بازیکن عراقی را بیرانوند گرفت اما در برگشت مهند علی با ضربه ای محکم دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 14: ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه عراق شد اما شجاعی این ضربه را به بی دقتی به بیرون فرستاد تا ثمری برای تیم ملی نداشته باشد. یک دقیقه ارسال بلند خط دفاعی برای سردار آزمون با اشتباه دروازه بان عراق در بیرون آمدن همراه شد اما توپی که از بالای سر دروازه بان عبور کرد با فاصله اندکی از کنار تیر عمومی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: خطای بازیکن عراق روی رامین رضاییان یک ضربه ایستگاهی از جناح راست محوطه جریمه را نصیب ایران کرد که ارسال مسعود شجاعی را مدافعان حریف دفع کردند. در این دقایق ایران تیم برتر میدان شد و حملاتی را روی دروازه میزبان پی ریزی کرد.

دقیقه 25: حرکت خوب محبی از جناح راست محوطه جریمه و پاس رو به عقب او به احمد نوراللهی رسید که شوت محکم این بازیکن به گل نخست ایران تبدیل شد. پس از این گل عراقی ها رو به خشونت آوردند و با خطا روی رامین رضاییان کار را به درگیری فیزیکی کشاندند و دقایقی بازی متوقف شد.

دقیقه 30 : بازی به تعادل کشیده شد و هر چند ایران بیشتر از حریف توپ را در اختیار داشت اما توپ بیشتر در مرکز زمین در گردش بود.

دقیقه 36: بشار رسن با عبور از چند بازیکن ایران به پشت محوطه جریمه رسید و قصد یک - دو با طارق همام را داشت که با خطای کنعانی زادگان روبرو شد اما این ضربه ایستگاهی با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 43: کاپیتان تیم ملی فوتبال عراق پشت محوطه جریمه تیمش روی نوراللهی مرتکب خطا شد تا ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی گردد. این ضربه را رامین رضاییان زد که توپ پس از برخورد با تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. در این صحنه دروازه بان عراق به تیر دروازه برخورد کرد و مصدوم شد.

دقیقه 45: خطای مرتضی پورعلی گنجی روی بازیکن عراق یک ضربه ایستگاهی در میانه های زمین در اختیار میزبان این ملاقات گذاشت که بشار رسن توپ را درون محوطه جریمه ارسال کرد اما بیرانوند روی سر همه این توپ را مهار کرد تا نیمه اول با تساوی یک به یک انتها پیدا کند.

دقیقه 47: دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق در همان آغاز نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد. در دقیقه 49 مسعود شجاعی کاپیتان ایران به خاطر خطا روی بازیکن حریف از داور سریلانکایی کارت زرد گرفت.

دقیقه 60: حرکت بازیکن عراق درون محوطه جریمه ایران با سرنگونی این بازیکن همراه شد که عراقی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور سریلانکایی چنین نظری نداشت. با این حال به مرتضی پورعلی گنجی به دلیل اعتراضی که داشت کارت زرد نشان داد. سرمربی تیم ملی عراق هم به خاطر اعتراض روی همین صحنه از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 65: به زمین آمدن وحید امیری و محمد نادری هم نتوانست تا این دقیقه تاثیری روی فرایند بازی ایران داشته باشد. دو تیم هیجان نیمه اول را نداشتند و اکثر توپ ها بااشتباهات بازیکنان لو می رفت.

دقیقه 70: دو تیم بازی پربرخوردی را در این دقایق به نمایش گذاشتند و خبری از موقعیت های گل نبود.

دقیقه 79: عراقی ها که در این دقایق بهتر از ایران بازی می کرد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال بلند رسن با ضربه بازیکن خودی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 81: مسعود شجاعی برای مهار توپ پایش را بیش از اندازه بالا برد که داور با اعتقاد بر اینکه او با کف پا به صورت بازیکن عراق زده است وی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد تا تیم ایران دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

دقیقه 86: نفوذ محمد محبی از جناح راست یک موقعیت خوب را برای ایران فراهم کرد اما این بازیکن توپ را مستقیم به سمت دروازه عراق شوت کرد که دروازه بان آن را به راحتی مهار کرد.

دقیقه 92: عراق صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال توپ با غفلت مدافعان ایران همراه شد و علا عباس عبدالنبی با یک ضربه سر دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کرد تا دومین شکست تیم ملی پس از ملاقات برابر بحرین رقم بخورد و کار شاگردان ویلموتس برای صعود سخت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دومین شکست تیم ملی ایران رقم خورد، باخت به عراق در ثانیه های آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شکست تیم ملی ایران رقم خورد، باخت به عراق در ثانیه های آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید