غیبت عجیب و معنادار غلامرضا محمدی در رقابتهای قهرمانی کشور

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای 11 و 12 مهرماه با حضور 298 کشتی گیر از سراسر کشور به میزبانی شهر بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار گشت.

غیبت عجیب و معنادار غلامرضا محمدی در رقابتهای قهرمانی کشور

در پایان این رقابتها که از اهمیت فراوانی برای کادر فنی تیم ملی برای شناسایی چهره های تازه نفس و جوان برخوردار بود، تیم استان مازندران قهرمان شد و تیم های تهران و کرمانشاه هم بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

به دلیل ناهماهنگی و عدم برنامه ریزی مناسب از سوی برگزارکنندگان در نخستین روز این پیکارها (پنجشنبه)، جدال آزادکاران تا پاسی از شب به طول انجامید و تحلیل نیروی جسمی و روحی مربیان، کشتی گیران و داوران به وضوح در نحوه برگزاری مسابقات به چشم می خورد.

اما یکی از اتفاقات عجیب پیکار دو روزه مدعیان کشتی آزاد کشور، غیبت معنادار غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی بود که پیشتر اعلام شد او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی مسابقات، با حضور در بیرجند ناظر جدال مدعیان خواهد بود.

بر خلاف اعلام فدراسیون کشتی و بنا به دلایلی که هنوز تعیین نشده، غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی در این دو روز در سالن مسابقات حضور نداشت. این در حالی بود که عسکری محمدیان، مجید ترکان، حسن حمیدی و بهروز یاری و ابراهیم مهربان به عنوان اعضای کمیته فنی از نخستین ساعات آغاز رقابتها در سالن حضور داشتند و شاهد مصاف آزادکاران بودند.

غیبت معنادار غلامرضا محمدی آن هم بعد از رقابتهای جهانی و لزوم استارت مجدد تیم ملی برای رویدادهای گزینشی و سپس المپیک 2020 توکیو، سوالات فراوانی را بوجود آورده که باید منتظر پاسخ او و فدراسیون در مورد دلایل این غیبت بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "غیبت عجیب و معنادار غلامرضا محمدی در رقابتهای قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت عجیب و معنادار غلامرضا محمدی در رقابتهای قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید