فضل الرحمان: تنها استعفای نخست وزیر کنونی پاکستان را می پذیریم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رئیس حزب جمعیت علمای اسلام (ف) با تاکید بر کوشش بی جهت دولت پاکستان برای مذاکره با این گروه، خواهان استعفای نخست وزیر وقت شد.

فضل الرحمان: تنها استعفای نخست وزیر کنونی پاکستان را می پذیریم

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ کاتالوگ، مولانا فضل الرحمان رئیس حزب جمعیت علمای اسلام (ف) گفت: مذاکره دولت با ما برای بقای خود بی فایده است، تنها استعفای شخص عمران خان را می پذیریم.

فضل الرحمان ادامه داد: نه دولت به جهت مذاکره افراد را به سمت ما راهنمایی کند و نه از جناح های دیگر درخواست میانجیگری کند، تنها و تنها استعفای نخست وزیر جعلی کنونی خواسته اصلی ما خواهد بود.

فضل الرحمن در مورد زمان اعتراضات عمومی حزبش گفت: اعتراضات عمومی و خیابانی ما با شرکت میلیون ها نفر از تاریخ 19 اکتبر شروع خواهد شد و تا زمانی که خواسته ما یعنی استعفای نخست وزیر محقق نگردد دست از اعتراض برنخواهیم داشت.

پیش از این نخست وزیر پاکستان خطاب به احزاب مخالف دولت اعلام نموده بود که درهای مذاکره با دولت همواره بر روی مخالفین باز است.

لازم به ذکر است مولانا فضل الرحمان اعتقاد به تقلب در انتخابات سال گذشته دارد و مدعی است به دلیل انجام تقلب او نتوانسته در انتخابات پیروز گردد.

وی پیش از این نیز چند بار کوشش نموده بود با متحد کردن احزاب اپوزیسیون اعتراضاتی علیه دولت عمران خان شروع کند ولی پیروز به این کار نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فضل الرحمان: تنها استعفای نخست وزیر کنونی پاکستان را می پذیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضل الرحمان: تنها استعفای نخست وزیر کنونی پاکستان را می پذیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید