کلینتون: اولویت شماره یک کشور ما و دنیا برکناری ترامپ است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، وزیر خارجه پیشین آمریکا بر این باور است که از نامزد نهایی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات 2020 میلادی به طور کامل حمایت خواهد نمود.

کلینتون: اولویت شماره یک کشور ما و دنیا برکناری ترامپ است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: از هر کسی که نامزد نهایی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری 2020 گردد، به طور کامل حمایت خواهم کرد.

این اظهارات کلینتون پس از آن بیان شده است که بعضی حدس ها در محافل خبری مطرح شده بود که نشان می دهد کلینتون با نامزدی برنی سندرز به شدت مخالف است.

وی با انتشار توئیتی اضافه کرد: باید جدی باشیم، اولویت شماره یک کشور ما و دنیا، برکناری ترامپ است و من هر تلاشی را برای حمایت از نامزد نهایی حزب دموکرات انجام خواهم داد.

برنی سندرز در رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی یکی از رقبای کلینتون در حزب دموکرات بوده است. کلینتون پیش از این در اظهاراتی گفته بود که هیچ کسی سندرز را دوست ندارد.

کلینتون درباره سندرز گفت: او سالها در کنگره بوده است. هیچ کسی او را دوست ندارد. هیچ کسی نمی خواهد با او کار کند. او یک سیاستمدار باسابقه است.

اظهارات کلینتون در انتقاد از سندرز، موجب نگرانی های زیادی در بین هواداران حزب دموکرات شده است چرا که نگران این مساله هستند که کلینتون در صورت پیروزی سندرز در رقابت های انتخاباتی این حزب، از وی حمایت نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلینتون: اولویت شماره یک کشور ما و دنیا برکناری ترامپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون: اولویت شماره یک کشور ما و دنیا برکناری ترامپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید